Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben net ongesteld geweest,korter dan normaal,en 3dagen nadat het over was,was ik het weer,nu maar 1 dag.wie weet wat dit is?wie heb dit ook gehad?

Toegevoegd na 21 uur:
ik ben al een half jaar ongeveer niet meer aan de pil,en was wel steeds regelmatig ongesteld...heb ook gewoon sex gehad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Kimath
14 jaar geleden
hoe oud ben je?
Wanneer was je voor het eerst ongesteld?
Lengte en gewicht?
Heb je veel stress gehad?
Kimath
14 jaar geleden
@juliaan: Als je lengte en gewicht weet, kun je kijken of het BMI goed is. Als er sprake is van ondergewicht, kan de menstruatie verminderen of stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de afgelopen maand seks gehad?
Gebruik je de pil?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Maak je geen zorgen, een onregelmatige cyclus heeft alle vrouwen wel eens.
Of misschien de pil vergeten, of teveel stress....het kan verschillende oorzaken hebben.
Heb je het de volgende keer nog eens, ga dan langs bij een dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat noemen ze een tussenbloeding als het vaker voor komt moet je wel even langs je huisarts gaan, heeft waarschijnlijk met je hormonen te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing