Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit zo met mezelf in de knoop.. Lees toelichting .

Ik weet gewoon niet meer wat ik wil... Ik heb vroeger echt hele nare dingen meegemaakt,,maar ik heb altijd jaren lang sterk in mijn schoenen gestaan en dacht altijd positief. Ik studeerde en wilde graag mjjn diploma halen. Die heb ik nu en ik heb een goede vast baan. Ik heb sinds 4 maanden last van huilbuien bijna om de nacht ben ik aan het huilen... Ik weet niet hoe dat komt, nu ik zo heb doorgezet en heb bereikt wat ik wilde bereiken lijkt het wel alsof ik in een klap alles terug krijg, wat ik juist aan de kant heb gezet van vroeger. Ik weet niet meer wat ik wil of moet doen.. Ik heb geen zin in mijn werk en weet niet wat ik in mijn leven wil" toekomst" ik begin mezelf ook te haten terwijl ik weet dat ik trots moet zijn. Wie heeft raad voor mij?? Naar een psygoloog stappen doe ik niet zo snel, omdat ik weet hoe zij te werk gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Je kunt proberen om niet achterom te kijken en maar hollen vliegen duiken en weer doorgaan. Maar je lichaam bepaald anders...je zit op het topje van je kunnen en tegen overspannen aan. Dat betekend dat jij op de plaats rust moet nemen. Je ook je onverwerkte verleden een plaats moet geven en dat kost tijd. Neem de tijd, probeer te ontspannen, praat het van je af, misschien niet met een psycholoog maar misschien heb jij een dierbare vriend(in), familie die je daarin steunt. Sta ook eens stil, want anders ga je er aan onderdoor. Je kunt ook praten met je huisarts als je er anders niet uitkomt. Wens je sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord en ik wens de vraagstelster ook sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden