Hoe komt het dat ik 4 maanden niet ongesteld ben

Want kijk ik heb NOOIT sex gehad ik heb geen vriendje maar ik had we'll 1 keer getongend en that's it maar het is 1 maand geleden dat ik heb getonged met hem en ik ben al 4 maanden nie ongesteld ik maak me egt zorgen AUB kan iemand me helpen en me tips geven wat kan ik doen nu heb. Ik geen vriendje

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem aan dat je voorgelicht bent? Ik snap dan ook niet wat tongen daarmee te maken heeft. Wij kunnen niet weten waarom je 4 maanden niet ongesteld geworden bent. De enige die je kan vertellen wat er aan de hand kan zijn en die er ook naar kan onderzoeken is de huisarts.

Als je nog jong bent, ben je vaak heel onregelmatig ongesteld. Naarmate je ouder wordt, word dit regelmatiger. Zo kun je in het begin bijvoorbeeld 2 x ongesteld worden met een maand er tussen, dan 3 maanden niet en dan weer 3 x wel. Dit is niks om je zorgen over te maken! (Als je onveilige sex hebt gehad, natuurlijk wel maar je geeft zelf al aan dat niet te hebben gedaan)

In het begin is het nog erg onregelmatig, je lichaam moet regelmaat vinden. Gewoon geduld hebben. En als het écht te lang duurt, naar de dokter!

Je kunt alleen zwanger worden als er sperma in jouw vagina is gekomen, dus met tongen hoef je je daar geen zorgen over te maken. Stress kan invloed hebben, maar ik vermoed dat je jong bent. Dan komt het vaak voor. Blijf al je vragen stellen hier, dan wordt snel alles wat je wilt weten duidelijk. Er is ook zo veel om te weten! Gewoon blijven zoenen als je iemand leuks tegen komt en de gelegenheid zich voordoet. Zwanger wordt je er niet van. Veel plezier! En veel succes met je menstruatie, komt echt wel weer goed.

Ik mag hopen dat je niet denkt dat je van tongen zwanger kan worden , want dat kan niet. Misschien heb je veel stress de laatste tijd daar kan het ook doorkomen of idd door je hormonen

Heb je stress? Te weinig eten- anorexia? Of nog maar net ongesteld? Zo niet, op naar de huisarts. Die zal je bloed laten prikken om achter een lichamelijke oorzaak te komen. En je vragen stellen of alles thuis in orde is. Hoe graag ik je wil helpen, ik ken je niet. Je huisarts kent jou en je medische voorgeschiedenis. Maak je geen zorgen nog. Maandag even naar de dokter.

Geen zorgen, ik ben een half jaar niet ongesteld geweest, dus dat tongen enzo heeft er niks mee te maken, je bent gewoon onregelmatig, gebruik je pilletjes?? als je ze niet gebruikt ben je onregelmatig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100