Mijn voorhuid rolt op?

Ik duik 2 x per week
en dan heb ik soms dat mijn huid om mijn geslachtsdeel af rolt (als ik geen erectie hebt) en dat irriteert als ik loop of zwem ik kan het er dan wel weer overheen trekken alleen tja,..niet als ik duik ; )
misschien komt dit omdat ik bij duiken een vrij strak pak aan hebt
of door de beweging van het flipperen
of door de kou van het water
......ik weet het niet
help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Misschien kan je een goede zwembroek dragen onder je pak die alles op zijn plaats houdt en zorgt voor minder wrijving.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien een hele rare suggestie maar mogelijk kun je een tok (ik moest echt opzoeken hoe je dat schrijft, dat dragen hockey keepers ter bescherming van hun edele delen) onder je duikpak dragen.

Daarmee zit er wat ruimte tussen penis en rubberpak waardoor het niet meer kan schuren/schuiven.

(of een condoom maar dat is een gepruts natuurlijk, en een beetje raar, zo'n tok lijkt me geen probleem)
amigo