Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Neen, vanaf dat een vrouw de menopauze is ingegaan stopt ze met menstrueren. Tijdens de menopauze begint de menstruatie al onregelmatig te worden.
Een vrouw heeft een beperkte hoeveelheid eitjes.

Toegevoegd na 10 minuten:
Correctie: NA de menopauze stopt ze volledig met menstueren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze eenmaal door de overgang heen zijn niet meer
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Kan zelfs zo zijn dat je al eerder in de overgang komt. Als de voorraad eieren op is, dan kan het zelfs al op 30 jarige leeftijd. Of door hormoonstoringen. Verder is het andere antwoord mijn inziens ook juist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De voorraad eicellen op? Mij werd altijd geleerd dat een vrouw er duizenden van heeft en dat die voorraad nooit in haar leven kan opraken.
Hangt ervan af wanneer jij iemand bejaard vind. Als het een vrouw van 50 is die kan nog steeds ongesteld worden. Kan zelfs tot 60 jaar. Maar de meeste vrouwen worden rond de vijftig niet meer ongesteld.

waarom wil je dat weten? Is het omdat die vrouw in Groningen boven de 6o een kindje heeft gebaard? Dat eitje was niet van haarzelf. Omdat ze allang niet meer ongesteld werd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar bij mijn oma's ofzo zie ik nergens iets wat met ongesteld te maken heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dan kun je gewoon je oma vragen toch hoe het zit. ( ik weet niet hoe oud je oma is )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vrouw die het kindje heeft gebaard kwam uit Harlingen en dat ligt in Friesland!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oma is net 65..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg belangrijk waar die vrouw vandaan komt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding