Ik slaap veel, maar nog steeds heb ik wallen en ben ik moe.

Hoe kan dat?

Ik slaap per nacht trouwens meestal 9 of 10 uur. En zelfs soms 11 of 12 uur. Ben dan ook nog steeds moe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je slaapt te lang. Bouw voor jezelf een ritme op voor 7,5-8 uur slaap. Even doorbikkelen, maar na een week zijn je wallen weg en voel je je een stuk fitter!

Meer sporten, meer groentes en fruit eten en minder slapen. Laatst gelezen dat zeven uur slaap genoeg is voor een mens. Mocht dit na een paar maanden geen verbetering geven, dan even naar de huisarts.

Leg 's avonds een theelepeltje in de vriezer en houd deze 's ochtends (met de bolle kant) tegen je ogen. Dan verdwijnen je wallen.

Ik zou wat aan je bioritme doen, je moet constant om het zelfde tijdstip naar ben, en constant op het zelfde tijdstip uit bed, en slaap tussen de 8 en 9 uur. Vooral veel natuurlijk suikers blijven eten, dus niet uit de dextrotjes halen of de lekkere twixen. Maar vooral uit appels etc. Eet ook gedroogde abrikozen, zit ijzer in. Eet ook niet teveel vlees! je maag gebruikt extra veel energie voor het verteren van vlees, dus maximaal 1 keer in de 2 dagen vlees eten. Je kan je energie ook halen uit sporten, gewoon lekker hardlopen. Niet te veel stressen! hartstikke ongezond, en je kan er ook niet van slapen. als dit allemaal niet werkt zou ik serieus naar de dokter gaan, het kan best wezen dat je dan pfeiffer heb of bloedarmoede.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100