Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je puistjes/ bultjes op je rug weg?

En dan bedoel ik echt van die irritante puistjes enkel en alleen op je rug. Heb ze niet op mijn gezicht. Alleen....op mijn rug!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

ik heb last van acne en ik ben ervoor naar de dokter gegaan.
ik heb een antibiotica kuur gehad, maar dat hielp niet.
ik heb 2 soorten zalf gebruikt, maar die werkten maar voor de ene was ik allergisch en de ander was veel werk om op te doen.
nu ben ik aan de diane pil en dat werkt erg goed!
het is een soort van anticonceptiepil alleen dan de dure variant die niet bedoelt is als anti-conceptie middel, maar echt alleen tegen acne en andere dingen.
misschien kan jij ook naar de dokter gaan voor een zalf, dat lijkt me in jouw geval het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn vriendin knijpt ze altijd voor me uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
dan heb je een goede vriendin, dat ze dat voor je wil doen :)
(Iemand laten) deppen met lotion tegen puistjes.
Je rug masseren met bijv. een badborstel. Door de betere doorbloeding heb je minder kans op puistjes en zullen de reeds aanwezige puistjes sneller verdwijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing