ik kan me niet concentreren met leren wat kan ik doen

ik kan me niet goed concentreren als ik thuis leer ik zie hoor of denk altijd wel iets waardoor mijn cijfers naar beneden gaan zit in 2 havo\vwo ik weet iet hoe ik me wel kan concentreren ga altijd later weer stressen maar ik kan niet goed tegen warmte dan kan ik niet goed leren zou iemand me kunnen helpen

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel lastig inderdaad.. Mijn beste vriendin heeft ook beetje probleem met leren. Ik denk dat je van je leerwerk een verhaal moet maken. En als dat verhaal helemaal in je hoofd zit (bijvoorbeeld geschiedenis middeleeuwen ofzo) Ga je naar buiten of koelkast. En daar ga je dan weer je verhaal herhalen. Bij mij werkt het heel erg.. Ik wens je succes en hopelijk heb je er wat aan!!

hahah goeie vraag dat heb ik ook.. :D. maar ga met oordopjes zachte liedjes luisteren, niet rock, pop of weet ik veel wat, maar k denk dat dit een zacht liedje is. kopieer dit en plak het in de browser, k denk dat het een beetje gaat helpen. http://www.youtube.com/watch?v=yawichrgDXU

Ga leren op een rustig plekje, en niet denken van " ik wil het in me hoofd hebben" want dan lukt het juist niet. Ga leren wanneer je denkt " nu lukt het wel" Zet misschien ook een raam open voor de warmte. Succes !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100