Geen vrienden meer door verhuizing.

Ik woon nu al een tijdje in nootdorp, Ik woonde vroeger in leidschendam maar sinds dat ik hier woon mag niemand me zoals ik ben. De meeste mensen die in mij omgeving wonen zijn hangjongeren. en ik ben meer een skatertype, Ik weet eigelijk niet echt goed wat ik moet doen. Op school loop ik ook al niet zo lekker wat vrienden betreft. ik kan niet met ze afspreken na school want mijn school is niet heel groot weinig aardige mensen. ik kan met iedereen wel omgaan maar het is niet dat ik nou echt vrienden met ze naar buiten ga. hopelijk kan iemand me helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

zoek wat verder weg vrienden! of ga mee met de hangjongeren, dat betekend niet dat je perse rookt alcohol drinkt of dingen kapot maakt;) probeer het eens succes

Ga op een sport, daar tref je mensen die in ieder geval dezelfde hobby hebben. Toegevoegd na 1 uur: Skeeler / Skaten In het voorjaar en de zomer worden Skeeler-/Skate trainingen -georganiseerd. In 2011 worden er 2 sessies van 6 lessen vanaf begin mei gegeven op de skeelerbaan bij de Dobbeplas. De lessen worden gegeven voor kinderen op donderdagavond van 18.30 tot 19.30 uur en voor de volwassenen op donderdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur. Voor meer informatie en data, houd onze site in de gaten.

Bronnen:
http://www.nootdorpseijsclub.nl/

Als je een skatertype bent, kan je dan ook skaten? Ga dat doen! Zoek een pleintje, ga oefenen. Je zult zien, dan heb je zo aanspraak. Dan is het nog slechts een kwestie van elkaar leren kennen....

Probeer je open te stellen voor alle jongeren, ook al spreken ze je niet aan. Ik wil zeggen dat je je bij iedereen aan moet sluiten, maar probeer wat verder te kijken dan je 'vooroordeel'. Het kan zijn dat jij onbewust uitstraalt dat je niets van hun moet hebben. Ik kan me moeilijk voorstellen dat bijna niemand van je school aardig is. En probeer in mogelijkheden te denken, in plaats van onmogelijkheden...

Is er een skateparkding of halfpijp in de buurt? waar je kan skate ? misschien kom je dan andere skaters tegen ! goedd om vrienden te maken met dezelfde hobbie's!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100