Geen vrienden meer door verhuizing.

Ik woon nu al een tijdje in nootdorp, Ik woonde vroeger in leidschendam maar sinds dat ik hier woon mag niemand me zoals ik ben. De meeste mensen die in mij omgeving wonen zijn hangjongeren. en ik ben meer een skatertype, Ik weet eigelijk niet echt goed wat ik moet doen. Op school loop ik ook al niet zo lekker wat vrienden betreft. ik kan niet met ze afspreken na school want mijn school is niet heel groot weinig aardige mensen. ik kan met iedereen wel omgaan maar het is niet dat ik nou echt vrienden met ze naar buiten ga. hopelijk kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nootdorp - Leidschendam is ongeveer 7km.. Ik zie het probleem niet om je vrienden daar lekker te onderhouden. Koop een brommertje als je 16 bent (geweest)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben te oud, om je raad te kunnen geven - maar ik ben op m'n 15e ook verhuisd (geworden).....ik denk dat ik weet hoe je je voelt, en dat is zwaar kl*te....sterkte, en ook geduld : het heeft bij mij ruim 6 maanden geduurd, voor ik me een héél klein beetje geaccepteerd begon te voelen.

Antwoorden (5)

zoek wat verder weg vrienden! of ga mee met de hangjongeren, dat betekend niet dat je perse rookt alcohol drinkt of dingen kapot maakt;) probeer het eens

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan niet zo goed omgaan met zulk soort mensen. ben een skater. ik surf en etc, lijkt me niet echt een hecht vrienden groep.
Ga op een sport, daar tref je mensen die in ieder geval dezelfde hobby hebben.

Toegevoegd na 1 uur:
Skeeler / Skaten

In het voorjaar en de zomer worden Skeeler-/Skate trainingen -georganiseerd.
In 2011 worden er 2 sessies van 6 lessen vanaf begin mei gegeven op de skeelerbaan bij de Dobbeplas.
De lessen worden gegeven voor kinderen op donderdagavond van 18.30 tot 19.30 uur en
voor de volwassenen op donderdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur.
Voor meer informatie en data, houd onze site in de gaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder stelt dit mij ook vaak voor maar de sporten in omgeving zijn niet zo leuk alleen Tennis/voetbal en zoals ik eerder verteld heb ben ik een skater dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo daar heeft u veel werk aan besteed dankje voor deze informatie.
Als je een skatertype bent, kan je dan ook skaten?

Ga dat doen! Zoek een pleintje, ga oefenen. Je zult zien, dan heb je zo aanspraak.

Dan is het nog slechts een kwestie van elkaar leren kennen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, ik skate overal, ben zelf een keer gesponsord door een groot skateboard merk maar mijn omgeving teldt weinig skaters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dan naar de plaatselijke skatebaan? Kom je altijd mensen tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dyon95, Nou dan, start een skateclub, ... ga ze lesgeven!
Probeer je open te stellen voor alle jongeren, ook al spreken ze je niet aan. Ik wil zeggen dat je je bij iedereen aan moet sluiten, maar probeer wat verder te kijken dan je 'vooroordeel'. Het kan zijn dat jij onbewust uitstraalt dat je niets van hun moet hebben. Ik kan me moeilijk voorstellen dat bijna niemand van je school aardig is.

En probeer in mogelijkheden te denken, in plaats van onmogelijkheden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er een skateparkding of halfpijp in de buurt?
waar je kan skate ? misschien kom je dan
andere skaters tegen ! goedd om vrienden te maken
met dezelfde hobbie's!