Lastige situatie

Hallo! Ik zit met een lastige situatie. Ik ben momenteel in China voor stage, over 3 maand ga ik weer terug maar het probleem is dat ik verliefd ben geworden op een jongen die hier sowieso nog 2 jaar blijft. Ik heb nu voor mezelf 3 keuzes bedacht. 1. Uitmaken als ik terug ga. 2. Elkaar opzoeken. 3. Over een jaar zelf terug gaan naar China om hier te wonen. Ik kan sowieso niet hier blijven want moet nog een jaar na school in Nederland. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Waarom uitmaken? Kom gewoon terug en houdt mail- en Skype Contact. Juist dan kun je kijken of de vonk een vuurtje blijft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Het klinkt erg lullig maar als je jezelf niet wilt kwetsen en de jongen ook niet, Verbreek dan het contact. Dan zal de verliefdheid afnemen. Als je het alsnog aankan kan je altijd bellen, mailen, skypen, etc...

Maar zeg de jongen eerlijk waarom als je voor optie 1 kiest.

Makkelijker gezegd dan gedaan, Maar we zijn allemaal mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry mike min van mij, dit is geen goed antwoord, als ze echt verliefd zijn zullen ze het met een lange afstandsrelatie ook redden
Ni Hao, Als de gevoelens wederzijds zijn, kun je via internet contact houden. Hij zou ook eens naar NL kunnen komen. In het jaar dat jij in NL bent is dit ook goed om na te denken wat jij/jullie willen. Zou hij in NL willen wonen voor jou of zou jij naar China terug willen om daar permanent te willen wonen. Juist goed dat je daar de tijd voor hebt. Velen zijn jou al voor gegaan om te verhuizen naar het land waar hun grote liefde wonen. Dus uitmaken hoeft niet, als de liefde groot is dan gaan jullie ervoor! Zhù nǐ chénggōng!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ snap de min niet
Ik neem aan dat jullie dus iets hebben en de liefde wederzijds is, dan hoef je het eccht niet uit te maken dus optie 1 vind ik geen keuze. Je bent eenmaal verliefd op hem waarom zou de afstand een obstakel voor jullie liefde zijn?!?!? Ik heb zelf een lange afstandsrelatie en we zijn waarschijnlijk nog zeker voor 2 jaar gescheiden, we zijn al 1,5 jaar bij elkaar. Je moet we'll stevig staan in je schoenen maar bij ons gaat het uitstekend, we maken gebruik van skype, msn, telefoon, mail. Woont de je vriend gewoon in Nederland of komt hij ergens anders vandaan? Het is dan gewoon even doorbijten volhouden en elkaar opzoeken, zo vaak wanneer je kan. Ik heb mijn lief 2 weken geleden gezien en over 2 maanden zie ik hem weer. Je moet er we'll tijd en aandacht aan besteden het vraagt veel van je, maar je krijgt er veel voor terug. Success iig