welk gezicht moet nu drinken ? zie toelichting

In China is een baby geboren met 2 gezichten,staat op www.nu.nl ,ik vraag mij dus nu serieus af hoe ze dit gaan doen,met voeden,kind heeft 2 ruggegraten,anderhalf hart,1 maag,maar 2 volwaardige gezichten.
Zouden ze nu alletwee de monden moeten voeden,of hoe zou dat gaan.
Ik weet dat heel vroeger eens ook een kind is geweest,maar dat had 2 magen.
Zou zo'n kind het overleven ,?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

beide monden moeten gevoed worden. Dit heeft te maken met de cortex. Zo leren beiden hersenen smaken kennen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan of beide kinderen een slokdarm hebben die op de maag uitkomt, dan maakt het niks uit. Anders kan alleen het kind met een slokdarm eten. Ik denk dat het eten anders gewoon afgewisseld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow!
Het hangt ervan af hoe de interne organen zijn verdeelt. Zo te zien zijn beide hoofden volgroeid. Misschien komen beide slokdarmen terecht in de zelfde maag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben allebei een ruggengraad dus ik denk dat ze allebei kunnen eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik me afvraag is hoe dat gaat kwa denken. Twee verschillende gedachten in 1 lijf?