Zijn draadloze wifi stralingen slecht voor je?

Ik krijg vaak hoofdpijn tijdens het wifi-en

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Geen idee want aan het zend en ontvangst vermogen kan het miz niet liggen . Alle radiostralen dempen een beetje in het lichaam en hogere frequenties dempen in de omgeving sneller maar hebben minder vermogen nodig om voor grote afstanden te gebruiken .

Ga eens kijken , misschien heb je iets aan/om je lichaam dat jouw gevoeligheid extra belast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover wij weten, zijn deze signalen niet slecht. Zelfs niet voor heel gevoelige mensen.

Er wordt vaak beweerd dat "elektrosmog" (een naam die is bedacht met het doel angst te zaaien) gevaarlijk zou zijn. Ondanks vele proeven is daar nooit iets van gebleken. Het is net zoiets als sneller rijden dan een paard, toen de eerste treinen en auto's kwamen. Dat zou slecht zijn voor het hart.

Sommigen kregen daadwerkelijk hartproblemen - maar dat waren alleen die mensen die *wisten* dat sneller reizen dan 40 km/u slecht zou moeten zijn voor het hart.

Nu zie je hetzelfde met "straling". Sommige mensen kunnen niet slapen als er een mobieltje op de slaapkamer ligt - maar dat zijn alleen die mensen die "weten" dat een mobieltje de slaap zou verstoren. In werkelijkheid kan dat niet, want een mobieltje straalt helemaal niet als het alleen maar aanstaat.

Kan het zijn dat jij "weet" dat je van wifi hoofdpijn krijgt? Of is er iets anders aan de hand, zoals een slechte houding, gespannen spieren, slechte verlichting, waar jij je hoofdpijn van krijgt? Of de dingen die je aan het doen bent, bijvoorbeeld emotionele discussies voeren op een chatsite - ook die spanning kan hoofdpijn geven.

Toegevoegd na 3 dagen:
Vers van de pers: zie Bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het niet gewoon komen doordat je dan continue naar een scherm zit te kijken (laptop computer of juist mobiel)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wetenschappelijk is bewezen dat dit niet het geval is. Wat wel is bewezen dat klachten vaak tussen de oren zit.
Bronnen: