Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Al een jaar aan de prikpil, zonder menstruaties en buikkrampen. Toch ineens heftige krampen vandaag, herkent iemand dit?

Nooooit eerder last gehad van buikkrampen, het voelt precies als heftige menstruatiepijn. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hat kan dat het er niks mee te maken heeft dat het bijvoorbeeld een maagontsteking is dat volet et als menstruatie pijn maar dan wat erger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit zelf ook al jaren aan de prikpil en heb het soms ook. Bij mij is het dan meestal spotting, of doorbraakbloeding, een teken dat de baarmoeder aan het opruimen is. Want al die tijd geen menstruatie en een andere hormoonhuishouding heeft ook wel invloed op de baarmoeder. Maar iedereen reageert anders op de prikpil en ik weet niet waar de buikpijn bij jou precies zit, anders zou het misschien ook lucht kunnen zijn, of darmkrampen. Maar dat blijft speculeren. Kijk het even aan en als je het niet vertrouwt, ga dan even naar je huisarts.

Hieronder nog een link met wat info:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/52985-prikpil-anticonceptie.html

Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding