ik wil donor worden wAar moet ik me inschrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Www.jaofnee.nl! Goed initiatief! Toegevoegd na 6 minuten: Hmm, krijg het logo er niet bij geprutst.

www.jaofnee.nl

Dit is de enige echte officiële website: https://www.donorregister.nl/uwregistratie/campagne/ Groet:Zoekertje Toegevoegd na 38 minuten: Het officiële logo.

Als bloeddonor kan je je inschrijven bij sanquin.nl

Formulier is verkrijgbaar bij Gemeente, afd burgerzaken (loket aanvragen ID kaart / rijbewijs).

Het kan op verschillende manieren: 1. Via een papieren formulier, dat je kunt aanvragen of ophalen bij gemeente, apotheek of huisartsenpraktijk, of uitprinten van www.donorregister.nl. We sturen het je ook met plezier toe als je het wilt (info@donorvoorlichting.nl). 2. Via jaofnee.nl, je stuurt het via de website ingevulde formulier dan automatisch naar het Donorregister. Van hen krijg je een volledig ingevuld formulier ter ondertekening per post thuisgestuurd. 3. Of met een digid-code on-line via www.donorregister.nl. Je legt dan direct je keuze vast in het Donorregister.

Bronnen:
www.donorvoorlichting.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100