ik wil graag mijn benen af laten vallen wat zijn hier goede oefeningen voor of hoe krijg ik dit voor elkaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik zou je aan raden om veel cardio voor de benen te doen, zoals de crosstrainer en de step.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kan je liggen op je rug. Fietsbewegingen, op je zij liggend je been zacht op en neer, op je rug liggend je been langzaam per been op en neer, touwtje springen, fietsen, zwemmen. Je krijgt zo slankere dijen maar wel stevigere kuiten. Begeleid bij een sportschool kunnen ze je ook helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lopen, fietsen, zwemmen, tai chi, crosstrainer, pendel, maar forceer niet zodat je er lol in blijft hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fietsen helpt veel wandelen ook vooral sport waar je je benen voor nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je blote benen,in 'n string t beste,plat op de grond gaan zitten en dan de kamer rond gaan..wandelen op je billen en benen zeg maar. T lijkt vreemd,ik weet 't maar 2 keer de kamer rond,hangt van de ruimte af,en je zult zien!