Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag mijn benen af laten vallen wat zijn hier goede oefeningen voor of hoe krijg ik dit voor elkaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zou je aan raden om veel cardio voor de benen te doen, zoals de crosstrainer en de step.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kan je liggen op je rug. Fietsbewegingen, op je zij liggend je been zacht op en neer, op je rug liggend je been langzaam per been op en neer, touwtje springen, fietsen, zwemmen. Je krijgt zo slankere dijen maar wel stevigere kuiten. Begeleid bij een sportschool kunnen ze je ook helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lopen, fietsen, zwemmen, tai chi, crosstrainer, pendel, maar forceer niet zodat je er lol in blijft hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fietsen helpt veel wandelen ook vooral sport waar je je benen voor nodig hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je blote benen,in 'n string t beste,plat op de grond gaan zitten en dan de kamer rond gaan..wandelen op je billen en benen zeg maar. T lijkt vreemd,ik weet 't maar 2 keer de kamer rond,hangt van de ruimte af,en je zult zien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding