ik heb keelontsteking en nu vandaag ineens bultjes en witte uitslag op mijn tong, wat zou dat kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is de ontsteking die zich verspreidt.

Je bent toch hopelijk al bij de huisarts geweest? Het klinkt op het eerste gezicht als angina (alleen een arts kan die diagnose echt stellen), een bacteriële infectie waar je antibiotica tegen kunt krijgen.

Had de huisarts in eerste instantie geadviseerd om uit te zieken (meestal gaat het vanzelf over) bel hem dan even op om te overleggen over deze verslechtering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ precies. Dit heb ik ook gehad. Zelfs ná een antibioticakuur die niet geheel aangeslagen was, de keelontsteking kwam terug met koorts en al en dus met die bultjes. Dus nogmaals antibiotica gehad toen. Ik zou even naar de huisarts gaan als je niet al antibiotica hebt gehad.