hoe kan het dat ik al bijna een week nadat ik ongesteld moet zijn nog steeds niet ongesteld ben?

ik ben niet zwanger. het enige verschil met voorheen is dat ik minder eet. want op school eet ik nooit en nu is het vakantie dus eet ik wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Amadea
12 jaar geleden
Eet je nu nou minder of méér? Als je op school nooit eet en nu het vakantie is wel eet, dan lijkt mij dat je nu méér eet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal ('voorheen') eet ze minder, nu met vakantie eet ze meer.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Minder, onregelmatig of eenzijdig eten kan zeker van invloed zijn op je hormoonhuishouding. je krijgt minder voedingsstoffen binnen en je bloedsuikerspiegel kan ontregeld raken.

Het beste antwoord

Dat je minder eet hoeft niets te maken te hebben met je menstruatie.
Sommige vrouwen hebben geen regelmatige menstruatie, en vooral in het begin kan er nogal wat verschil in zitten.
Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon rustig afwachten.
Een week maakt niet heel veel uit :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jha, maar normaal heb ik dit niet. en ik eet nu juist méér...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het zelf ook wel gehad hoor.
De ene keer ben je het heel regelmatig en dan ineens een week afwijkend.
Maar als je het echt niet vertrouwd en het duurt je echt te lang, zou ik ermee naar de dokter gaan.

Andere antwoorden (3)

Het kan zijn dat je ondergewicht hebt.
Het kan zijn dat je nog niet lang ongesteld bent en dus onregelmatig bent.
Er kan iets anders aan de hand zijn.
Ik zou - zeker als je nog maar kort menstrueert - nog even afwachten, als het je te lang duurt kun je met de huisarts overleggen of het normaal is of dat je je zorgen moet maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben bijna 2 jaar ongesteld totenmetnutoe misschien nog wat langer:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nerveus wordt kan het ook langer duren...
Hoe oud ben je? Ben je al vaker ongesteld geweest? In het begin is het namelijk nog wat onregelmatiger, en probeert je lichaam een evenwicht te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13. ongeveer 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou heel goed kunnen dat het door je eetpatroon word beïnvloed, je lichaam haalt daar ook de stoffen uit die je nodig hebt. En als je eetpatroon plotseling veranderd kan dat zo zijn resultaten hebben! Als je het niet vertrouwd zou ik even langs de huisarts gaan!;)
Je kunt zwanger zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onmogelijk;)
ik heb het niet gedaan ofzo:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En anders veilig hè!;)