Kan er iemand tegen de schattigheid van baby's?

Of is hun schattigheid zo sterk dat het bij iedereen, geen uitzondering, een oeroud instinct oproept om het niet te doden of gevaar te laten lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als ik boos ben kan ik me behoorlijk irriteren aan babies, ik weet het, ziek. Maar het is zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik waardeer ook je eerlijkheid hierover +

Andere antwoorden (6)

ik persoonlijk zou een klein hulpeloos kindje never nooit iets aan kunnen doen,
Maargoed er zijn dus wel gekken die het wel doen ( Kinderen vermorden )
Je hoort het wel-eens op het nieuws zoon vrouw die bevalt en meteen haar kinderen om het leven brengen

Robert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hun schattigheid is idd sterk , het is helaas niet zo sterk dat mensen hun baby niet doden , lees maar in de krant de artikelen dat er baby´s zijn gedood omdat een ouder aan het gamen is , of die vrouw die nu 12 jaar heeft omdat ze al dr vier baby´s heeft gedood, natuurlijk zit er dan ook niet iets goed in het hoofd van die persoon .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat baby's zo kwetsbaar zijn en alle zorg nodig hebben! Ze zijn 100 procent afhankelijk ! En die heldere ogen, kleine glimlach, bolle wangentjes , schattige kleertjes krijgt bijna iedreeen toch wel kippevel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel.. sla de krant maar open, mensen die hun baby doden en in een zak doen.. je hoort het steeds vaker, ik kan het me niet voorstellen maar er zijn toch mensen die het schijnbaar niets uitmaakt hoe schattig zo'n kindje eruit ziet..

Toegevoegd na 3 minuten:
Een paar voorbeelden:

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/581929/2011/05/03/12-jaar-cel-voor-Sietske-H-wegens-doden-baby-s.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/577703/2011/04/09/Tienermoeder-steekt-baby-dood-met-nagelschaartje.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/576883/2011/04/05/Moeder-schudt-baby-dood.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen met een gebrek aan empathie zijn totaal immuun voor de charmes van een baby.
12 jaar geleden
Ik wel, als je bedoelt dat ik niet vertederd raak. Een jong beest, zoals een jonge kat kan me wel vertederen. En natuurlijk zijn er veel mensen zoals ik, die niet in katzwijm vervallen als ze een baby zien. Ik zal geen kind (of volwassene) iets aandoen en doden, trouwens. ;-)