ik heb sinds vorige week mijn regels wel gehad het was maar drie dagen maar wel hele lichte bloedverlies maar ze zijn helemaal niet goed doorgekomen

ik heb ook sinds een paar dagen gevoelige borsten enzo en ze zijn de laatste tijd ook wel wat in volume toegenomen
ik heb ook al een tijdje zo raar gevoel in mijn buik
kweet niet was het is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je regels??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een zwangerschapstest adviseren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pampiermole, da's vlaams voor ongesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat je vorige week voor het eerst je regels hebt gehad? Of krijg je je regels al langer en voelt het nu anders dan anders? Hoe oud ben je, en wanneer kreeg je je regels voor het eerst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je regels? is dat de menstruatie? nooit gehoord! Zo leer je weer wat op goeievraag!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, internationale website he!

Antwoorden (2)

Je geeft wat te weinig informatie om een zinnig antwoord te kunnen geven. Als je onbeschermde seks gehad hebt, is het tijd voor een zwangerschapstest, als je nog heel jong bent, kun je wat onregelmatig zjin en is er waarschijnlijk weinig aan de hand. Het zijn dan 'gewoon' je hormonen die een evenwicht aan het zoeken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want?
Een zwangerschapstestje doen! Als je het eng vindt om te kopen, dan even langs de huisarts gaan, die heeft toch beroepsgeheim,
Je kunt echt wel zwanger zijn, zoals je al vreest (denk ik).