Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn onderarmen trainen?

Mijn onderarmen zijn echt dun en ik wil ze wat breder maken.. Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een stukje hout van ongeveer 50 cm een touwtje en een gewichtje van 1 of 2 kilo is al genoeg. Je moet met gestrekte armen het gewichtje opdraaien ennook afdraaien! Dus niet laten glijden, en je armen gestrekt voor je houden. Je zult merken hoe zwaar het is.
Succes;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stok, touwtje c.a 1meter eraan vast. Onderaan touwtje een gewicht hangen. Nu stok aan beide zijden vasthouden en ronddraaien zodat touw hieraan oprolt... En dan weer laten zakken. En dan vaak herhalen totdat je onderarmen flink verzuren. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpele maar effectieve manier is om met je handen steeds een vuist te maken en weer los te laten tot je een platte hand hebt. Dit heel snel herhalen voor een aantal minuten. Mocht het niet duidelijk zijn hoor ik het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je biceps en triceps knetterhard traint dan train je je onderarmen automatisch mee! je moet namelijk wel met die spieren die dumbells of touw of weet ik wat vastpakken he.
maar wil je echt alleen je onderarmen wil trainen zijn daar van die "knijpers" voor. en ja die heten echt zo. die heb je wel in alle winkels die een beetje voor fitness aanbieden lijkt me zo. zoek het maar op in ieder geval. er zit een veer in. en hoe stugger de veer de harder de oefening. moet je steeds in sets van 100 doen. dat ga je goed voelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding