Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het gebruik van medicijnen de geur van je zweet doen veranderen?

Beetje raar verhaal misschien, maar ik merkte dat mijn zweet anders rook nadat ik voor het eerst een bepaald geneesmiddel gebruikt had.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet maares heel veel knoflook warme dag erna en je ruikt het weer!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat kan, ik had een kennis die vreselijk begon te stinken vanwege een bepaald medicijn, de arts had later een andere medicatie voorgeschreven en het was weer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

zeker wel
alles wat je eet en drinkt kan de geur van je zweet veranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is heel goed mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat kan best. Niet alleen je zweetgeur, maar alle lichaamsgeuren kunnen veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel zeker. Ik heb in mijn jeugd op doktersvoorschrift vitamine B moeten nemen en daar ging mijn zweet zodanig van stinken dat alle muggen met een boog om me heen vlogen. Helaas heb ik deze medicatie nu niet meer nodig en word ik in het seizoen met enige regelmaat bijna lekgestoken....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, ik heb een paar keer zware penicillinekuur gehad en ik stonk een uur in de wind, zweet, adem, ontlasting, alles stonk, ik was te ziek om het te merken, hoorde het later van zussies :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding