Pijn aan me rug net naast mijn schouderblad

Ik heb al een week pijn aan me rug net naast me schouderblad als ik voor over buig en als ik gewoon rechtop zit eigenlijk steeds als ik zit wat kan hef zijn en wat zou ik kunnen doen??? Ik smeer er al elke avond tijger balsem op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hallo Alli, je zegt het zit naast mijn schouderblad, bedoel je misschien achter je schouderblad? het kunnen "afvalstoffen"zijn wat daar gaat vast zitten, ik heb er heel lang last van gehad, ik gebruikte altijd een trilapparaat merk novafon, dan kon ik altijd verder werken, maar je kunt ook gaan zwemmen of naar de fysiotherapeut gaan.

Wens je beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hebt het naast je schouderblad. Ik heb het tijden links bij de nekwervels gehad. Ik had zon mud mask van action. Die deed ik twee minuten in de magnetron en dan tegen de zere plek.

Op een gegeven moment werd die modder te hard en wilde ik een nieuwe halen, maar ze hadden ze niet meer. Wat een fijn ding was dat. Je kun ook nu zon kussen met korrels erin kopen, maar die is wat minder vind ik, omdat dat muddmask heel lang warm bleef.

Ik heb er geen last meer van omdat het toendertijd gewoon van de stress kwam. Misschien bij jou ook, maar dat weet je zelf best.

Dus ik zou geregeld iets warms ertegen aan houden.
Ik zit net te denken of je misschien via internet aan zon mudmask kan komen.

Ik ga zelf ook kijken nu. Als iemand weet waar er een te koop is kan die iemand het dan hier ook vertellen?

Want ook al heb je geen pijn dan is het toch fijn als je b.v. kramp in je buik hebt of zo

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik ben toen naar de huisarts geweest en die zei gewoon warm houden.

Toegevoegd na 16 minuten:
o als je muddmas intikt krijg je van die klei die je op je gezicht moet smeren.
Ik bedoel die niet. Maar klei die verpakt is in een soort pvc en daaromheen textiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan van alles zijn.
U kunt uw tijd verdoen door de antwoorden er uit te pikken die u welgevallig zijn, maar beter is uw huisarts te raadplegen.
Wellicht bent u er tijdig bij.
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige goede antwoord: HUP naar de dokter.
PLUS.
Waarschijnlijk een spierverrekking,er is weinig aan te doen,enige dagen wat rustig aandoen en eventueel een pijnstiller nemen.En dan gaat het vanzelf over.
fremar