ik heb heel veel last van aften wie weet een middeltje wat pijnstillend is (Gewone pijnstillers helpen niet bij mij)

Toegevoegd na 1 uur:
pyralvex en Zendium had de tandarts mij al aangeraden te proberen maar ik denk dat ik nu ook es Bosbessensap ga proberen

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb ook nog Bocasan geprobeerd daar zit natriumperboraatmonohydraat
en natrium waterstoftartraat in.
Helaas hielp dit ook niet echt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

- poetsen met Zendium
- producten gebruiken waar bosbessen inzitten of verse
bosbessen nemen
- spoelen met listerine
- aanstippen met waterstofperoxide
- spoelen met zoutoplossing

Er zijn dus meerdere tips, kijk eens welke voor jou het beste werkt. Ik heb een link bijgevoegd waar nog meer info instaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb er ook wel last van gehad. Mijn huisarts adviseerde om Zendium tandpasta te gebruiken. Het lijkt vooral preventief te werken. Je kunt het ook op de aft smeren, en dan werkt het een tijdje pijnstillend (na kort bijtend). Ik gebruik Zendium original, maar misschien dat al die gekke smaakjes ook helpen.

Toegevoegd na 48 seconden:
For the record, mijn huisarts beweerde dat het zou werken vanwege de enzymen die Zendium toevoegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Propolis, niet pijnstillend wel herstellend, ben je er zo vanaf.

http://www.imkerijdehoef.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=51

bij imkers en sommige natuurwinkels verkrijgbaar!! echt het proberen waard!

Toegevoegd na 33 seconden:
(doet wel even pijn als je het erop doet )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gerbuik altijd Pyralvex, is voor een paar Euro bij de drogist en Aoptheek te koop. Bijt even vreselijk maar helpt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je spoelt met bosbessensap ben je in 2 dagen van je aften af. het is niet chemisch dus kun je het nog doorslikken ook,en gewoonverkrijgbaar in de supermarkt.