Hoe verhelp je het wakker worden met veel slijm in je mond, en een slechte adem?

Ik heb dit niet de hele dag door, ergens rond drie uur 's middags houdt het op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom moet je 's ochtends je tanden poetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en jij denkt dat ik dat niet doe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, maar het is normaal om met een slechte adem wakker te worden.

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat het slijm is dat van je bovenste luchtwegen naar je keel en mond zakt tijdens het slapen.
Je kan misschien proberen om je neus vrij te maken voor je gaat slapen, met een neusspray. Je huisarts of apotheker kan je daar mee helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het kunnen dat je veel zuivel gebruikt? Dit veroorzaakt namelijk slijmvorming.
Je kan eventueel enkele weken zuivelvrij proberen te eten. Na die tijd kan je dan evalueren of het heeft geholpen.