Het enige dat helpt bij afvallen is meer verbranden dan je binnen krijgt. Dit komt neer op minder eten en meer bewegen en dat heel lang volhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee. je moet afvallen echt zoeken in meer beweging en minder eten. groene thee is gezond en helpt wel bij de vetverbranding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"1. Afvallen met groene thee is een natuurlijke manier van afvallen, verwacht dus geen wonderen.

Omdat groene thee een natuurlijk product is zul je er niet ontzettend snel van afvallen. Je moet groene thee zien als een hulpje tijdens het afvallen. Wanneer je in het algemeen gezonder eet en meer sport kan groene thee de vetverbranding stimuleren waardoor je sneller zult afvallen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee groene thee helpt niet echt om af te vallen.
De fenoleigenschappen van groene thee verminderen wel de opname van koolhydraten, vetstoffen en het aantal opgenomen calorieën.
Ook wordt de circulatie en de stofwisseling verbeterd door het hele lichaam.
Dus groene thee is wel gezond en kan een hulp zijn als je op je voeding let.