Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke zonecrème is het beste hoge factor voor turkije en niet de duurste

Toegevoegd na 2 minuten:
b merk mag ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
735
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het in Turkije zelf kopen, is wat goedkoper. Mocht je het toch van hier willen meenemen, denk er aan dat je het in je koffer moet doen. Het mag namelijk niet in je handbagage!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zweer al jaren bij NO-AD, o.a. te krijgen bij De Tuinen. Met mijn lichte huidje ga ik al snel voor factor 45, en het voordeel van dit merk is dat je geen meerprijs betaalt voor een hogere factor. Als extra bonus: echt goed water- en zweetproof (natuurlijk niet handdoekproof, dus wel na het zwemmen opnieuw smeren!) en het smeert lekker uit.

Als ik me niet vergis (ik heb dit jaar nog niet gekocht) ongeveer 8 euro voor een tube van 250 ml. Ze houden ook rekening met jonge kinderen en mensen met echt supergevoelige huid, de varianten gaan door tot factor 60.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wij nemen altijd het huismerk van de kruidvat factor 40 of 50 mee.
Je kunt ook kijken in Turkije zelf daar hebben ze hele goede en die is daar ook goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, eigen merk van Kruidvat of Etos is prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zelfs van de Lidl, is ook een hele fijne.
Je kan ook via een gratis site ( xgratis bijvoorbeeld ) een voucher printen voor een gratis flesje zonnespray factor 30 van de Etos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding