Ik ga een half jaar weg en mijn zusje en ik gaan elkaar zo missen. Wat voor speciaals te doen voor haar?

Ik ga straks voor een half jaar naar het buitenland. Ik heb een hele goede band met mijn zusje en ik weet dat we elkaar erg gaan missen. Wat kan ik voor speciaals voor haar doen, of als verrassing voor haar achterlaten ofzo. Weet iemand wat heel erg leuk is voor meisje van 15 die haar zus moet missen,, ze heeft voor mij een fotoboek gemaakt die ik mee kan nemen!!!,!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (8)

Mijn zusje woont ook in het buitenland, en we 'skypen' bijna iedere dag met elkaar, soms wel een half uur lang....Zo mis je elkaar eigenlijk nauwelijks, want als je elkaar weer ziet, is het nét, of je gisteren nog écht bij elkaar geweest bent.
Zij heeft een heel klein laptopje, met een camera in het deksel (heet geloof ik een notebook??) - dus schaf zoiets aan, en je hoeft elkaar echt niet zo heel erg te missen, hoor!!!
Je kunt elkaar van alles laten zien : nieuwe kleren, de getrimde hond, iets wat je voor je huisje gekocht hebt, of hoe mooi de zon onder gaat of de tulpen in een vaas staan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook gewone laptops met camera in het deksel. Heb ik ook nl. maar is wel een piepklein videoschermpje, plm. 6x7 cm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou precies jouw advies geven +je dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook al ik dacht ook meteen aan skype + er bij
Ga nog ff een leuk daggie weg, een vrouwendagje. Lekker shoppen en 's avonds film kijken met maskertje enzo. Als je in het buitenland ook internet hebt, is skypen / videobellen via msn een leuke optie om elkaar niet te erg hoeven te missen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spreek met haar af dat jullie op een bepaalde tijd allebei naar een ster kijken of de zon of maan Dan denken jullie aan elkaar op dezelfde tijd Dan zijn jullie toch even bij elkaar in jullie gedachte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien haar een soort videoboodschap nalaten, of ga met zijn 2en even naar een pretpark wat zij leuk vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef haar iets creatiefs.Geef in iedergeval iets met een foto.Ga bijv. op een klimrek ondersteboven hangen en plak het op papier met de tekst:'ik ben helemaal ondersteboven van je!'Verzin iets leuks, een tip:Schrijf iets handgeschreven erbij, dat is leuker dan getypt.Wel leesbaar natuurlijk XD
Mischien ook een brief of een gedicht,dat kan je altijd weer overlezen.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 nichtjes van mij ,zijn ook 4 handen op 1 buik,dus toen 1 van de 2 ,naar Afrika voor 8 maanden ging,had de ander iets heel leuks bedacht,ze had een kennis een doos met lieve/kleine/grappige en datumgerichte kadootjes gegeven,die de kennis dan op een bepaalde dag aan achtergebleven nichtje moest geven,elke keer weer met klein berichtje erbij,achtergebleven nichtje werd zo dus elke week verast met klein dingetje (ze was toen 13 jaar-nichtje in afrika 19 jaar ),de kadootjes waren van 20 cent tot wel eens 10 euro.
Vond het toen zo'n leuk idee,misschien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad iets creatiefs of iets met een foto. Bijvoorbeeld een kussen met een foto van jouw bestellen (kan via veel sites) en er dan met textielstiften (die tegen de wasmachine kunnen) allerlei lieve dingen bijschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een mooi gedicht voor haar .