Jazeker. Vooral die voor kinderen geschikt zijn. Vaak ook die van de huismerken.

Omdat je alleen vraagt of ze bestaan kan ik niet voor elk merk dit opzoeken. In de link in ieder geval één merk.

Maar het staat gewoon achterop de potjes. Dus even goed in de winkel kijken is mijn advies.

Toegevoegd na 54 seconden:
Om wat onafhankelijk te blijven, voor afbeeldingen van producten zie de tweede link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het kan waarschijnlijk geen ´kwaad´ om als volwassene de kinderpilletjes te nemen? Omdat kinderen vaak andere verhoudingen nodig hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, lijkt me niet. Ik neem aan dat je bedoeling juist is om het naast je normale voeding te gebruiken en je daarom niet een preparaat met 100% ADH wil nemen. Want dan krijg je sowieso te veel binnen. Van kindervitamines zoals Davitamon weet ik het zeker, maar als je even bij de drogisterij de huismerken bekijkt zie je het snel genoeg. ik denk dat Vitamine C wel snel aan de 100% zit en de anderen wat lager. Over het nut/wenselijkheid van extra vitamines zijn recent al vragen hierover gesteld.

Andere antwoorden (1)

Beste multivitamine, Herbalife!