Als ik op mijn linkerzij lig in bed, hoor ik ontzettend mijn hartslag. Is dat slecht?

Ik vraag me af of dit slecht is, voor de doorbloeding of zo. Of dat je iets afkneld. Kan ik gewoon met een gerust hart op mijn linkerzij slapen of is dit niet gezond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je kan rustig op je linkerzij slapen. Dat is zeker niet ongezond. Het komt wel meer voor dat mensen hun hartslag harder horen als ze op hun linkerzij liggen. Als je echt last hebt van het bonken, draai je dan even om, dan val je beter in slaap (doe ik soms ook)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat doe ik inderdaad ook.

Andere antwoorden (2)

Je kan gerust op je linker zij slapen daar is niets ongezonds aan ,je hoort je hartslag doordat je arm dicht bij je hart ligt.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord... Geen rede tot zorgen dus!
Je hartslag horen is altijd een beetje vervelend, maar nog vervelender als je 'm niet meer hoort ;)
Waarschijnlijk lig je op een ader. Misschien helpt het als je je arm verplaatst.