mijn linkerbal is net omhoog geschoten mijn buik in???

Mijn linkerbal is net omhoog geschoten het dee eerst pijn maar toen probeerde ik hem terug te halen en nu.... Kan ik hem niet meer vinden.
Wat moet ik doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Maak je niet druk, als het niet pijn doet, is het niet ernstig. Hij hoort wel weer naar beneden te komen, dus wel naar de dokter gaan, die kan kijken of er ingegrepen moet worden of dat je nog even kunt wachten om te kijken of hij vanzelf weer 'zakt'. Als er echt iets mis is, weet je het meteen want dan kun je niet meer lopen van de pijn. Maar dan stelde je deze vraag niet, dan zat je nu al in het ziekenhuis.

Het beste is zo snel mogelijk naar de dokter te gaan! Het schijn niet goed te zijn. heb je het al met iemand erover gehad?

Dokter!! ASAP

lijkt me wel verstandig om het even aan je moeder te melden als ie niet gewoon je lies is ingeschoten normaal is dat na je geboorte de ballen indalen vanuit de lies Als je vrij jong bent wil hij wel eens heen en weer schieten maar als ie echt weg is echt even naar de dokter ermee

Bij een teruggetrokken zaadbal, retractiele testis genoemd, verdwijnt de zaadbal af en toe uit de balzak (scrotum) en keert vanzelf weer terug in de balzak. Meestal verdwijnt de retractiele testis vóór of tijdens de puberteit. De zaadbal verhuist dan definitief naar de juiste locatie in het scrotum.

Bronnen:
http://www.gezondvgz.nl/%7Bfdbb7d4a-d92b-4...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100