Hoe voelt het als je slagaderlijke bloeding hebt?.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een slagaderlijke bloeding is het zaak deze zo snel mogelijk te stoppen door het afbinden van het bloedvat tussen het hart en de wond.

Het beste antwoord

Als je een echte slagaderlijke bloeding hebt, voelt het na ongeveer 3 minuten niet meer. Je bloed spuit met grote kracht uit de ader, en bij niet direct ingrijpen en afbinden, zul je het waarschijnlijk niet overleven.

Maar een vraag van mij: waarom wil je dit allemaal weten,
Of 112 je snel kan vinden, en deze vraag.

Mocht je in zware problemen zitten, probeer het dan niet op een misschien onherstelbare manier onder de aandacht te brengen, maar zoek snel professionele hulp.
( Sorry, maar dit kwam zomaar bij mij opborrelen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik zie nu pas dat de vraag van dezelfde komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb mijn antwoord ook maar verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee Bedankt voor je antwoord!!
Maar dit was echt niet mijn intensie ik ben blij dat ik leef.
Die 112 vraag staat er totaal los van en die slagader was uit interesse omdat ik die gelukkig nog nooit heb gehad pffff
sorry als ik jullie op het verkeerde idee heb gebracht.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@jasper:
Nergens voor nodig om je voor te verontschuldigen. Het is een (wellicht begrijpelijk) misverstand. Maar daar heb jij geen verantwoordelijkheid voor af te leggen. Jij kan gewoon antwoorden dat je het niet met die intentie gevraagd hebt (zoals je doet) en dat zou genoeg moeten zijn om het misverstand uit de wereld te helpen.
Jij hoeft je niet te verontschuldigen voor de interpretatie die iemand anders aan jouw vragen geeft.

Andere antwoorden (3)

Ik vermoed dat dat best wel kut voelt. Heb het zelf nooit gehad, maar heb wel eens een heleboel bloed verloren door een hoofdwond. Ik werd daar behoorlijk duizelig en misselijk van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult je ontzettend draaierig gaan voelen en als er niet snel iets aan gedaan wordt, duurt dat gevoel maar heel kort en zul je niets meer voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doet heeeeel veel pijn je zal; kreperen en het uitschreeuwen.

en nu naar de psy jij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee Bedankt voor je antwoord!!
Maar dit was echt niet mijn intensie ik ben blij dat ik leef.
Die 112 vraag staat er totaal los van en die slagader was uit interesse omdat ik die gelukkig nog nooit heb gehad pffff
sorry als ik jullie op het verkeerde idee heb gebracht…..