Hoe voelt het als je slagaderlijke bloeding hebt?.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een echte slagaderlijke bloeding hebt, voelt het na ongeveer 3 minuten niet meer. Je bloed spuit met grote kracht uit de ader, en bij niet direct ingrijpen en afbinden, zul je het waarschijnlijk niet overleven. Maar een vraag van mij: waarom wil je dit allemaal weten, Of 112 je snel kan vinden, en deze vraag. Mocht je in zware problemen zitten, probeer het dan niet op een misschien onherstelbare manier onder de aandacht te brengen, maar zoek snel professionele hulp. ( Sorry, maar dit kwam zomaar bij mij opborrelen)

Ik vermoed dat dat best wel kut voelt. Heb het zelf nooit gehad, maar heb wel eens een heleboel bloed verloren door een hoofdwond. Ik werd daar behoorlijk duizelig en misselijk van.

Bij een slagaderlijke bloeding is het zaak deze zo snel mogelijk te stoppen door het afbinden van het bloedvat tussen het hart en de wond.

Sorry hoor, maar wat denk je zelf. Dat je het harstikke lekker vind en niet kan wachten tot de volgende keer of wat. Bij deze is deze vraag genomineerd voor domste vraag van de dag.

je voelt helemaal niets. je ziet jezelf leeglopen en duizelig worden. de snee zal misschien pijn doen. maar de bloeding zelf doet geen pijn. heb je een inwendige bloeding gaat het pas pijn doen als het te laat is. namelijk 1 minuut bvoor je dood bent. als je in het ziekenhuis ligt kan je dit overleven.

Je zult je ontzettend draaierig gaan voelen en als er niet snel iets aan gedaan wordt, duurt dat gevoel maar heel kort en zul je niets meer voelen.

doet heeeeel veel pijn je zal; kreperen en het uitschreeuwen. en nu naar de psy jij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100