Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik ineens zoveel haar verlies?

Sinds twee weken valt het mij op dat ik erg veel haar verlies. Eén keer mijn hand door mijn haren en hopla, weer een stuk of tien eruit. Ligt het aan de tijd van het jaar of is er iets niet goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
780
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle vormen van haaruitval.
Zowel bij de man als vrouw.
Legio oorzaken.
Kan het niet plaatsen als antwoord. (teveel tekens) http://www.huidinfo.nl/haaruitval.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan ook door stress komen.

kan ook dat je vitamine B tekort hebt. Misschien kun je eens kijken of dat het is. Vitamine B zit ook in noten (niet de gezouten)

Als het langer aanhoud zou ik wel naar de dokter gaan. Die kan met een onderzoek kijken of je vitamine B tekort hebt.

Zelf zul je wel weten of je heel erg in de stress zit. Als het dat allemaal niet is kan het ook een vrouwelijk vorm van haarverlies zijn. Ik kan zo niet op de naam komen.
Ik zou het wel in de gaten houden.
Dofa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Slechte voeding, te weinig vitamines enzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel water drinken, daar wordt je haar sterk van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen rattenkruid (thallium) of arsenicum o.i.d. binnenkrijgt kan het van stress of een hormonale verandering komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan aan stress liggen die je 1 tot 1.5 jaar geleden hebt gehad. Bij de drogist kun je er volgens mij middeltjes voor kopen. Veel suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 tot 1.5 jaar... klopt precies

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding