Het zou kunnen duiden op een ontsteking, in ieder geval betekent het dat je contact met je huisarts moet opnemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je zwanger of een jaar of wat terug geweest ? Dan kan het wat colostrum / melk zijn, en niks om je druk over te maken. Als je eenmaal zwanger bent geweest, kun je soms na jaren nog wel nu en dan een druppeltje (minuscuul druppeltje trouwens) melk verliezen.

Is het meer dan een druppeltje, en je bent niet HEEL recent zwanger geweest (<1 jaar), dan naar de huisarts ; het kan een ontsteking van het klierweefsel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je zwanger bent, dan zou het moedermelk (colostrum) kunnen zijn. Zo niet dan zou ik naar de huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag moet je niet hier stellen maar aan je huisarts en daar moet je niet te lang mee wachten. Niet dat ik je ongerust wil maken maar je moet gewoon voorzichtig zijn. Je gaat beter 1x te vaak dan 1x te weinig naar je huisarts.