Hebben mensen met een tv op de slaapkamer meer of minder sex dan mensen zonder tv op de slaapkamer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als mensen een tv hebben is het denkt ik wel iets minder omdat ze dan minder oog voor elkaar hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Of meer, als ze pornofilms kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kimath
13 jaar geleden
Haha :)
Dat kan natuurlijk ook.
ligt aan allerlei dingen , als ze tv kijken en ze zien iets erotisch dan heb je grote kans dat het ook tot de daad komt , zijn ze sneller moe want als je tv kijkt op bed val je sneller in slaap , maar over het algemeen denk ik dat het per stel verschilt de 1 heeft per week 6 keer seks en een ander stel heeft in een half jaar 1 keer seks dus , maar ik ben blij dat ik geen tv op de slaapkamer heb LOL