Als je een ontsteking van je alvleesklier heb en daar daardoor moelijk kan plassen en onlasten. Hoe lang duur dit gemiddeld?

ik had op de eerst dag veel braken en overgeven en pijn in mijn buik Dit is nu minder maaar de diaree is gebleven. De pijn is echt ondragelijk en slik pijnstillers maar die helpen niet altijd effectief buik is groot bier buik :(
Ben ik na antibioticakuur klaaar opf gaat dit weken of maanden duren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je niet in de war met een blindedarmontsteking?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan deze reactie helaas niet weghalen, anders zou ik het doen gezien je reactie bij D44ntje.

Antwoorden (3)

Dit lijken me uitmuntende vragen om aan je dokter te stellen. Een ontsteking van je alvleesklier is geen grapje wat je met thuismiddeltjes kunt behandelen. Dus als je nog niet bij de dokter geweest bent, meteen bellen. Als je er wel bent geweest en je hebt nog dit soort vragen, ook bellen. Als ik het zo lees, ben je gewoon heel ziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraagsteller zegt al dat hij een antibioticakuur heeft, die krijg je alleen van een arts.
Het hangt er vanaf of je een acute of chronische pancreatitis hebt.

Als het acuut is geneest men meestal binnen 2 weken.

Je kan het beste contact met je arts opnemen. Er is veel info te vinden over ontsteking van de alvleesklier, maar nergens vind ik iets over plassen en ontlasten.
Beterschap!

Hieronder enkele sites:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier moet je echt mee naar een dokter !!!
Dit kun je idd niet oplossen met een pilletje uit je eigen keukenkastje...
Als jij naar een dokter gaat krijg je de juiste medicatie en ben je er denk ik relatief vlot vanaf maar niet als je alleen maar je pijnstillertjes blijft slikken!!