verbaasde baby's

Hoe komt het dat baby's de hele dag verbaast kijken, zonder dat ze hun wenkbrauwtjes optrekken?

Ik snap wel dat alles nieuw is voor ze, maar volwassenen moeten hun ogen wijder maken en wenkbrauwen optrekken als ze verbaast zijn.

Baby's doen dat niet en toch kijken ze verbaast.

is wel lief trouwens

Dofa

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Baby's hebben vergeleken met hun hoofd erg grote ogen die ze ver open doen.
In de buik van de (draag)moeder heeft de foetus veel donkere kleuren waargenomen en eenmaal uit de buik, wekt dit 'verbazing' op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of dat nou verbaasd is weet ik niet. Meer vol verwondering de wereld inkijken en proberen te snappen waar ze nu toch terecht gekomen zijn. Gewoon hun baby-blik.
Fantastisch, die kleine nieuwe mensjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad! Mooi is dat elke baby uniek en onschuldig is . Dat maakt ze zo mooi en schattig! :D
Juist dat die verbaasde blik met grote ogen in combinatie met een groot voorhoofd maakt dat baby's er nogal hulpeloos uitzien. Dat vinden wij volwassenen, en dan nog vooral vrouwen, schattig. Wij krijgen dan meteen allerlei zorgneigingen. En dat is precies de bedoeling, want die baby die er zo schattig en hulpeloos uitziet, is dat natuurlijk ook, en die heeft de hulp van volwassenen hard nodig.