Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Integriteit betekent voor mij dat ik altijd sta voor wat ik doe en zeg. Dat ik mezelf, wat er ook gebeurt, altijd recht kan blijven aankijken in de spiegel, ook als dingen misschien niet helemaal zijn uitgepakt zoals je van tevoren had gedacht of gehoopt. Weten dat je naar eer en geweten oprecht hebt gehandeld met de kennis die je toen had en de middelen waar je op dat moment beschikte. Trouw aan jezelf en je eigen principes, ook tegen de stroom in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voor mij betekent dat, dat iemand betrouwbaar is, eerlijk dus onder alle omstandigheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doen wat je, direct danwel indirect, belooft, danwel wat verwacht kan worden op basis van de geldende maatschappelijke norm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je aan de sociale normen en waarden houden.. zorgen dat je je gezicht altijd en overal kunt laten zien..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
integriteit betekent voor mij heel dicht bij mezelf blijven, met alle normen en waarden die ik me eigen heb gemaakt.
open zijn, en oprecht.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding