Kan je paracetamol en hoestdrank tegelijkertijd innemen?

Ik moet rond 23.00 me hoestdrank innemen maar wil ook nog ff 2 paracetamols innemen , kan dat kwaad als je dat tegelijkertijd doet? Dus eerst hoestdrank en gelijk daarna paracetamol?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.5K

Het beste antwoord

nee dat kan geen kwaad. paracetamol kan bijna altijd tegelijk met andere medicijnen worden ingenomen. houdt je wel aan de maximale dosering.
beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er vanaf welke hoestdrank het is.
Sommige medicijnen gaan niet goed samen.
Als het een onschuldige slijmoplossende hoestdrank is kan het geen kwaad.