Het wordt geschreven dat Rapamycine (medicijn)het verouderingsproces stoppen,ist het echt waar?

Ik was benieuwd op het waar is en welk iemand ervaring ermee heeft en bestaat dit al als medicijn in Nederland en kun je dit zomaar verkrijgen als je de doctor vraagt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Als dit echt zo was, was het volop in het nieuws. Iedereen schijnt dit te willen.
Kimath
13 jaar geleden
Ik zie aan je gestelde vragen dat je heel erg gefocust bent op je gezondheid.
Geniet gewoon van je leven. Het is goed dat je gezond bezig wilt zijn, maar wees niet te streng voor jezelf.

Het beste antwoord

Dit optimisme kun je distilleren uit een publicatie vandaag in Nature. Maar commentatoren zeggen er direct bij dat het erg onverstandig zou zijn dit middel klakkeloos aan de maaltijd toe te voegen: daarvoor is het te gevaarlijk. Het medicijn onderdrukt de afweer, het wordt gebruikt om afstoting van donororganen te verminderen, en in de strijd tegen sommige tumoren.