Een chiropractor is een zogenaamde 'kraker'. Hij corrigeert de stand van de rug en de nek, vaak door deze te kraken. Het valt binnen de ziektekosten verzekering onder 'alternatieve geneeswijzen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en zit dus niet in het ziekenhuis..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze hebben een eigen praktijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 wel jammer dat ik alternatieve geneeswijze uit m'n pakket heb gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx voor je antwoord! Kheb idd last van mn rug (hernia)groetjes

Andere antwoorden (1)

Of er een vergoeding is in het ziekenfonds is niet zo een twee drie te zeggen.
Sommige ziektekostenverzekeraars zien een chiropracter als een alternatieve geneeswijze, mocht hij dan aan hun voorwaarden voldoen, dan kan je een vergoeding krijgen, dus neem contact op met je ziektekostenverzekeraar.