Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een algemene / landelijke hulplijn voor volwassen in advies bij (seksuele) intimidatie?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel een telefoon / inlichtingen lijn.

13 jaar geleden
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Rutgers-Nissogroep is een landelijke kenniscentrum die ontzettend veel informatie heeft op dit gebied. Op hun site kun je ontelbaar veel organisaties vinden die helpen op het gebied van seksualiteit.
Maar jij zoekt hulp op een heel specifiek gebied, ik denk dat je je het beste kunt richten tot het Platform seksuele intimidatie, daar staat weer meer informatie over wetgeving en soorten hulpverlening, ook staan daar contactgegevens.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het telefoonnummer dat je kunt bellen is die van de projectgroep seksuele intimidatie van Rutgers Nisso, vraag naar Annelies Kuyper, 030 231 34 31.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb dat 030 nummer gebeld, zij sturen mij door naar Casa en die sturen mij weer door naar een 0900-lijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vervelend zeg, ben je wel geholpen door die 0900 lijn? Sterkte.

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen kun je via verwijzing van de huisarts bij algemeen maatschappelijk werk terecht
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding