Bestaat er een algemene / landelijke hulplijn voor volwassen in advies bij (seksuele) intimidatie?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel een telefoon / inlichtingen lijn.

13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Rutgers-Nissogroep is een landelijke kenniscentrum die ontzettend veel informatie heeft op dit gebied. Op hun site kun je ontelbaar veel organisaties vinden die helpen op het gebied van seksualiteit.
Maar jij zoekt hulp op een heel specifiek gebied, ik denk dat je je het beste kunt richten tot het Platform seksuele intimidatie, daar staat weer meer informatie over wetgeving en soorten hulpverlening, ook staan daar contactgegevens.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het telefoonnummer dat je kunt bellen is die van de projectgroep seksuele intimidatie van Rutgers Nisso, vraag naar Annelies Kuyper, 030 231 34 31.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb dat 030 nummer gebeld, zij sturen mij door naar Casa en die sturen mij weer door naar een 0900-lijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vervelend zeg, ben je wel geholpen door die 0900 lijn? Sterkte.

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen kun je via verwijzing van de huisarts bij algemeen maatschappelijk werk terecht
ronron1212