Moet je bij blaasontsteking een contstante steek in je blaas voelen? Ik had het vanochtend 4 uur lang maar nu is het over.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee hoor dat hoeft niet. Ik heb verschillende keren blaasontsteking gehad en elke keer had ik andere klachten.Eén van die keren voelde ik zelfs helemaal niets, dus ook geen pijn. Ik zou voor de zekerheid wel even naar de dokter gaan.

nee, dit hoeft niet. Als ik zo lees wat je schrijft denk ik eerder aan een kou op de blaas. Als je er even last van hebt, en dan niet meer. Meestal is dit ook smorgens het geval ja. Toegevoegd na 56 seconden: Als je dan ook alleen pijn met plassen hebt, en er amper wat uit komt bij het plassen dan is het vaak een kou op de blaas. Heb je er constant last van dan zou ik even naar een dokter toe gaan.

nee, blaasontsteking heb je eerder last van de hele tijd een aandrang om te gaan plassen, pijn bij het plassen en/of branderig gevoel. Als je het gevoel hebt dat je last hebt van je blaas, drink dan veel zodat de zaak goed doorspoelt daar en bacteriën geen kans hebben zich te nestelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100