Nee hoor dat hoeft niet. Ik heb verschillende keren blaasontsteking gehad en elke keer had ik andere klachten.Eén van die keren voelde ik zelfs helemaal niets, dus ook geen pijn. Ik zou voor de zekerheid wel even naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge
13 jaar geleden
Oke, bedankt. Maar hoe wist je dat je blaasontsteking had terwijl je niks voelde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt: je kunt zeer verschillende klachten hebben bij blaasontsteking, of zelfs niks in de gaten hebben.
Bij mij werd "per ongeluk" een blaasontsteking geconstateerd na het inleveren van urine voor iets geheel anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge, ik kon niet plassen. Daarom ging ik naar de dokter en die constateerde een blaasontsteking.
nee, dit hoeft niet.
Als ik zo lees wat je schrijft denk ik eerder aan een kou op de blaas. Als je er even last van hebt, en dan niet meer. Meestal is dit ook smorgens het geval ja.

Toegevoegd na 56 seconden:
Als je dan ook alleen pijn met plassen hebt, en er amper wat uit komt bij het plassen dan is het vaak een kou op de blaas. Heb je er constant last van dan zou ik even naar een dokter toe gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, blaasontsteking heb je eerder last van de hele tijd een aandrang om te gaan plassen, pijn bij het plassen en/of branderig gevoel.
Als je het gevoel hebt dat je last hebt van je blaas, drink dan veel zodat de zaak goed doorspoelt daar en bacteriën geen kans hebben zich te nestelen.