Verlies ik wel gewicht met hoe ik nu eet en beweeg, en krijg ik wel de goede voedingsstoffen binnen?

Ik eet 's morgens 2 rijstwafels met op elk 1 plakje 48+ kaas of kipfilet. 's middags eet ik meestal een witte boterham met weer die kaas, en een boterham met salami of droogworst. Het avondeten is gewoon wat mijn moeder maakt(altijd wel groente, vlees en nog iets). Tussendoortjes doe ik niet meer aan, en verder drink ik water en of Groene/Groene-Mandarijn/Groene-Munt thee. Na 6 uur eet ik niet meer.

Twee keer per week ga ik fitnessen. Dit is meestal op Ma-do met natuurlijk een dag pauze tussen de twee fitnessdagen in. Daar doe ik meestal of 20 minuten fietsen/30 minuten lopen/of 20 minuten op zo'n ding wat je moet duwen en dan 'ren' je zegmaar. Daarna doe ik altijd 3 setjes van buikspieren, benen, billen en armen.

In het weekend ga ik af en toe naar mijn oma of naar vriendinnen waar ik na het uitgaan blijf slapen. Heen en terug naar hun heenfietsen is 20km in totaal.

Toegevoegd na 42 seconden:
En natuurlijk loop ik op school nog naar de lokalen, en loop ik op mijn stage de hele dag van 8 tot 4

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog in de groei bent, is het wat aan de weinige kant. Ik mis trouwens fruit/noten en yoghurt in je dieet. Beter is om het witte brood en rijstwafel te vervangen door 4 sneeën volkorenbrood. Rijstwafel kun je tussendoor op school ook eten. Misschien is het toch wel slim om tussen lunch en avondeten nog iets van fruit of yoghurt te eten. Yoghurt mag je vlak voor het slapen gaan ook eten. Maar meer dan alles gaat het erom dat je gevarieerd eet en je energiek voelt.

Ik denk dat je te weinig eet. Je lichaam vertrouwt dat niet, en omdat je lichaam nu bang is voor nog slechtere tijden, houdt het alle calorieen vast die het maar vast kan houden. Ga wat meer, en gezonder eten, zodat je lichaam daaraan went, en je niet in het jojoen terecht komt

Hier is een sociaal netwerk voor mensen die willen afvallen of met hun lijn bezig zijn. http://valtaf.nl/ Daar kun je zelf je calorieen bijhouden die je inneemt en ook zelf bijhouden hoeveel calorien je verbrandt door beweging. Je kunt een persoonlijk eet- en beweegdagboek bijhouden en kletsen met anderen. Dat is veel effectiever dan hier een zo'n vraag stellen, want niemand gaat hier voor jou calorien tellen. Bovendien hangt het nog af van hoe groot je bent, hoe oud en de effectiviteit van je bewegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100