Lang niet ongesteld geworden

Toegevoegd na 2 minuten:
Al lange tijd zit ik aan de pil. Op een gegeven moment zei mijn moeder dat ik even moest stoppen om te kijken of ik ook regelmatig ongesteld kan worden zonder de pil. Dit, omdat ik voor de pil lange tijd niet ongesteld ben geworden. Sinds dat ik gestopt ben (3 maanden geleden) ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb een zwangerschapstest gedaan. Daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Ik vraag me af of iemand hiermee raad weet.

Toegevoegd na 10 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal er even gelijk achteraan gaan.

Toegevoegd na 10 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal er gelijk achteraan gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had te snel op plaatsen geklikt, dus heb het nu even gewijzigd. De vraag staat hierboven.
Kimath
13 jaar geleden
wat is je leeftijd, lengte en gewicht?
Als je in de puberteit bent, kan de menstruatie nog onregelmatig zijn. Door het net stoppen met de pil is alles nog een beetje door elkaar.
Maar als je toevallig aardig licht bent, stop je vaak ook met menstrueren.

Het beste antwoord

Als je stopt met de pil, kan het soms een tijd duren voor je menstruatie weer op gang komt. Bij sommigen gebeurt dat na een maand al, bij anderen pas na maanden.
Als je zorgen maakt: naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een afspraak bij de huisarts gemaakt. Alvast bedankt voor je reactie!

Andere antwoorden (2)

Jazeker weet iemand daar raad mee!!

En dat is je huisarts.

Wij weten hier verder niets van jou. Niet eens hoe oud je bent en hoe lang je al menstrueerde of hoe lang je
al aan de pil bent.

Zelfs mensen die van deze materie best iets weten,
kunnen jou niet advies dienen, omdat ze je niet kennen.

Als je je zorgen maakt zou ik zeggen HUP naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben drie kwart jaar geleden ook gestopt met de pil na deze ongeveer 6 jaar gebruikt te hebben, het heeft toen bij mij een half jaar geduurd voor de menstruatie weer op gang kwam.

Ik heb toen ook verschillende testen gedaan, niet zwanger. Ik ben uiteindelijk toch langs de huisarts geweest om mij even door te laten lichten, maar bleek niks aan de hand te zijn, dus ja, het komt vaker voor. Leuk is echter anders.