Het ligt aan je doel. Als je graag ingescheurde wondjes wilt op die tere huid van je lippen, dan is het heel goed.
Als je veel losse velletjes hebt, kun je beter met iets zachts een beetje scrubben, bijvoorbeeld met een klein beetje tandpasta.
En liefst voorkomen dat het zover komt: als je in de zon zit of in de wind, of fietst, dan je lippen invetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet heel erg slecht maar je haalt wel zeg maar je bescherming van je lippen af.