Kan ik mijn haar laten knippen?

Ik wil nadat mijn hechtingen op mijn hoofd eruit zijn gehaald mijn haar laten knippen, maar kan dat ivm ingroeiende haartjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als de wond goed dicht is en geen korstjes meer heeft, kan je prima naar de kapper. Geef het van tevoren even aan en laat de plek aan de kapsters zien. Dan kunnen ze er rekening mee houden bij het wassen en borstelen. Ik heb hetzelfde gehad en je wilt geen borstel over een genezende wond, erg gevoelig! Ik had dus de kapster gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je dat beter aan de dokter kan vragen.
Je gaat er toch nog een keer heen om je hechtingen er uit te laten halen dus ik denk dat dat dan het meest verstandig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor als je hechtingen eruit zijn kan je gewoon je haren wassen en laten knippen. Waar je wel voor op moet letten of het helemaal dicht is en of je geen open wondjes hebt. Dan zou ik even wachten. Maar anders geen probleem hoor.