Welk ziekenhuis in Nederland is het best op kno gebied?

Moet serieusweten welke de beste is.
Alleen antwoorden met een bron.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31K
Rieneke1
13 jaar geleden
kijk eens op www.kiesbeter.nl
veel info op deze site.

Het beste antwoord

Op de Zorgkaart.nl kunnen patiënten artsen waarderen, hier is het lijstje voor KNO artsen: http://www.zorgkaartnederland.nl/kno-arts

Kwaliteit van een arts is natuurlijk subjectief, dat moet je je wel realiseren als je naar dit lijstje kijkt. Voor sommigen is een arts erg goed terwijl dezelfde arts voor iemand anders niet goed kan zijn.

Hopelijk geeft het lijstje een indicatie van goede artsen. Je kan uiteraard altijd een eerste afspraak maken om te zien of de arts je bevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is heel subjectief. Op welk gebeid bedoel je dat?
Het meeste geld en dus wellicht de meeste techniek/beste apparatuur? De best geschoolde artsen?
Of de patientvriendelijkheid?
Zelf werd ik, terwijl ik in Lelystad woon doorgestuurd naar Emmeloord. Mijn advies is om gewoon een goede in je omgeving te zoeken want het is niet vast te stellen wat het beste is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elsevier heeft een onderzoek gepubliceerd naar de beste specialisten in de Nederlandse ziekenhuizen.
Daarnaast zette Elsevier per regio op een rij welke specialisten van welke ziekenhuizen het beste presteren.

Uit het onderzoek komen de KNO artsen van het Groene Hart Ziekenhuis naar voren als de beste van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor en lees ( o.a. op Internet) dat het Groene Hart Ziekenhuis telkens tot de beste behoort en al een vrij lange tijd.

http://www.ghz.nl/Groene_Hart_Ziekenhuis_C01/Default.asp?CustID=604&ComID=1&ModID=1215&ItemID=972&SessionID=-1&bottest=

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam heeft een hele goede,Jan Smit komt daar ook speciaal voor naar Rotterdam ;-)