Hoe kan iemand met rood haar donker gekleurde wenkbrauwen hebben?

Hoe kan iemand die met rood haar geboren is, donker gekleurde wenkbrauwen hebben? En, zal het haar van deze persoon op den duur donkerder worden?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ja maar mijn vraag is HOE dat kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat ook
ben wel iets donkerder geworden maar
heb nog steeds rood haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat je schaamhaar altijd dezelde kleur als je wenkbrouwen hoort te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook Mel. Heb het inmiddels al jaren geverfd... En @ Meliz, nee dat hoeft niet zo te zijn ...geloof me maar :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh en bij mij is het ook donkerder geworden, maar nooit echt de kleur als mijn wenkbrauwen. Dat is waarom ik mij afvroeg of dat ooit zou gebeuren....

Antwoorden (1)

Dat kan toch.. mensen met blond haar hebben ook soms donkere wenkbrauwen