Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iedereen niet meer mag.. En dat ze alles verkeerd doen. Natuurlijk slaat dit nergens op.. Wat is dit?

Hoe kom ik van dit af.. Ik vind het erg irritant..

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik praat ook haAst nooit meer over dingen. Ik houd ze allemaal voor mezelf.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik ben 13 jaar:)

Weet jij het antwoord?

/2500

het klinkt alsof je een groeiend gevoel van wantrouwen hebt. dat is een kenmerk dat ik tijdens mijn depressie ook heb gehad. weet niet of dat een mogelijkheid is?

Ik denk zelf persoonlijk dat je ergens mee zit wat je zelf nog nie door hebt waardoor je effe iedereen irritant vind omdat je een probleempje hebt die je zelf nog niet helemaal door hebt.. Misschien helpt het effe in je 1tje buite rond te lopen .. Als je effe alleen bent is het altijd wel leuk om iemand te zien.. Misschien helpt het .. Sterkte:D

Ik ben ook door zo een fase gegaan toen ik ongeveer 14 - 16 was. Ik irriteerde me aan alles wat anderen zeiden, deden. Heel vervelend... ik dacht altijd dat ik dat beter zou afhandelen. Uiteindelijk kwam ik ervan af door een stap naar achter te nemen. Afwachten, geduld hebben... kijken hoe mensen iets oplossen. Nu realiseer ik me dat iedereen anders is en dat dat heel fijn kan zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100