Hoe kan je een lachbui verkomen?

Tijdens training krijg ik soms een lachbui waar ik niks aan kan doen maar me trainer is er natuurlijk niet blij mee omdat ie denkt dat me concentratie niet hoog is weet iemand hoe ik een lachbui kan verkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Aan serieuze dingen denken,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tekort aan zuurstof (ademhaling) kan je lach wegnemen dus misschien is je aandem even inhouden een oplossing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan zielige dingen denken.
Maar mogen jullie van je trainer niet lachen dan?
Soms heb je dat toch? Ik zou zeggen: gewoon lekker lachen en daarna weer verder trainen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gouden tip; niet aan de "giggle-loop" (uit de Britse serie Coupling) denken
Maar even serieus, afgezien van aan verdrietige dingen denken, kan je je ook proberen volledig te concentreren op wat je moet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goed helpt (ook tegen niesbuien trouwens) is met het puntje van je tong over je gehemelte van links naar rechts wrijven, maar dan zo ver mogelijk naar achteren (dus richting keel) als je maar kan.